2012. augusztus 29., szerda

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Ígérgetttem mindenféle Demonstrációs Videókat a BTW Fordítás tartalomjegyzékében...
Most elmondom, hogy nagyjából mikorra várhatóak: ha minden jól megy, október közepe felé már felkerülhetnek az első vidik.

Hogy miért?
Baromi egyszerű: öreg a gép. 1GB RAM-ot megfejeltem egy Win7-tel [igen, pont 1 GB a minimum követelménye...(nem röhög!)] és azóta a Minecraft és úgy általában bármi elég darabosan fut rajta. Persze a többi játékot le tudtam húzni úgy, hogy még aránylag jól nézzen ki, de normális FPS-sel fusson. Nos, a Minecraftot húzgálhatom akármilyen alacsonyra, még OptiFine-nal is csak olyan 20 FPS-re sikerül feltornázni. Erre azért egyértelmű, hogy nem merek ráereszteni még egy Frapset is :)
Hát igen! A "jó" öreg XP! 6 évig használtam, és már ideje volt váltani. Ő még elfutott a kenyérpirítón és kollégáin. Így meg egy kicsit lassabb a gépezet, de legalább stabil rendszer van rajta.

Október közepe:
Ezt igazság szerint megbecsültem, mert kb. ez az az időpont, amikorra össze tudok spórolni egy picit több RAM-ra.

Persze utána is megpróbálok fejlesztgetni, a RAM után jöhet egy erősebb Videokártya, aztán talán egy új Proci is szóba kerülhet, bár annak nem nagyon látom szükségét pillanatnyilag.
Ez még a jövő zenéje.

Szerintem nincs több mondandóm. Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése