2012. szeptember 1., szombat

A Blog bővítése

Sziasztok!

Tegnap esti kutakodásom végeredménye ez lett:
http://www.951004-minecraft.site50.net/index.php
Ezt a 000webhost-nál találtam. Átnéztem az összes sablont, és a céljaimra szerintem ez a legmegfelelőbb. A webtárhely természetesen teljesen ingyenes, mert a Blog eléggé kezdeti fázisban van, innen még bármi lehet, és nem szeretnék sok pénzt beleölni, amíg nem biztos a jövője. (A RAM így is elég sokba fog kerülni)

Visszatérve a sablonra, szerintem egész barátságos, ezt tervezem továbbvinni, és ide költöztetem át a Blog meglévő kb. 18 oldalát. Az újak meg már egyértelmű, hogy ide fognak kerülni.

Szerk: Nem, mégsem költözök ide, de tartaléknak meghagyom az account-om. Úgy döntöttem, hogy a Bloggerben csinálok egy másik blogot, és oda bővítek. Szörnyű dolgok ezek, komolyan mondom... :)

Szerk#2: Az átköltöztetést megkezdtem, így a linkek nagy része nem fog működni egy ideig, de amilyen hamar csak lehet, üzembe helyezem őket.

Ennyi lett volna, legyetek jók, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése